Post by flagomulnewtext on Feb 17, 2022 21:16:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Primitive Brothers : Endless Evolution 2022 version ▞▞▞
For mig er en inaktiv spilfan. Dette spil giver mig en inaktiv følelse, men i modsætning til de andre er der meget mere interaktion end det almindelige "log ind i 15 minutter, to gange om dagen, færdig". Jo mere du spiller, jo klogere du vælger dine opgraderinger, jo bedre vil du konkurrere med brugere. Meget ualmindeligt. Top 10 i global nu, f2p. Bare tid og lidt erfaring fra andre spil. Kan ikke vente på, at udviklerne fuldfører indholdet låst. Kæresten spørger jævnligt, "hvordan går det med brødrene" lmao
Det er en fin lille buggy
Spillet har så meget historie og spil, at spillet er så godt.
Sjovt klikkerspil, men gør indlæsningsskærmen hurtigere
Primitive Brothers : Endless Evolution Simulation tvws
Nemt et af de mest unikke afk-spil på markedet. Ingen tvungne annoncer til at begynde med, som i dag og alder er svære at finde. Fremskridt i dit eget tempo, du behøver ikke at købe ting, men du kan også støtte og hjælpe dig selv
Greqt spil og meget sjovt
Cheerleader Champion Dance Off Simulator icbo
Jeg vurderer næsten aldrig et spil, men det her fortjener det virkelig! Dette spil er virkelig sjovt og smukt tegnet. Annoncer er valgfrie, og belønningen fra dem giver dig et godt løft ☺️
Jeg tror, at dette er mit nye yndlingsspil. Den eneste ulempe. Jo længere jeg spiller det. Batteritiden på min telefon. Brænder ned. 😂 😂 😂 😂 Viser dig bare hvor godt. Dette spil er. Vanedannende fantastisk arbejde!! 👍🏽 👍🏽 👍🏽
Hypersjovt spil med et varmt og hjælpsomt fællesskab og et udviklerteam, der konstant tilføjer nye ting. Det betaler sig slet ikke for at vinde. Bare kom og hav det sjovt.
Det er godt, kunne bruge mere udstyrsdesign
Det var en fantastisk tid, indtil du ramte Megalodon, som dybest set er en betalingsmur. Nu hjælper intet du engang dig på afstand. Jeg får ikke nogen brodersten, fordi jeg ikke kan passere tårnet, og rustningen og våbnene er alle t4 nu, så det er en forfærdelig grind til t5. Der er gået 3 dage, og jeg kan ikke komme forbi Megalodon, medmindre jeg udskyder 30 dollars på noget udstyr, der MÅSKE gør mig stærkere. Lidt skuffet.
Jeg brugte tusindvis af ædelstene på crit rate og crit skade opgraderinger. Hvad så?! Efter opdateringen besluttede I lige at flytte den til højere trin, og jeg mistede mine opgraderinger. Jeg er færdig med dette spil.
Spillet er interessant, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg egentlig skal gøre
Kan faktisk ikke åbne denne applikation uden at den går ned/lukker. Dette spil burde tillade enhver form for automatiske klikere, jeg har ikke en på min enhed, men på en eller anden måde tror denne app, at jeg har en! Opdater spillet for at tillade automatiske klikkere igennem, så jeg rent faktisk kan spille dette spil!!!!!
Tf er det opstart!!! Du kan endda lave morgenmad mens du venter!! Installer ikke, det er ikke din tid værd.
Jeg kunne virkelig godt lide det, men personligt synes jeg, det ville være rigtig fedt, hvis du enten kunne få en pistol før i spillet eller se 5 annoncer for en riffel af en slags. Men uanset hvilken måde jeg virkelig kunne lide det, bør du se det ud. Men der er en lille smule romantik i starten btw
Ughhh. Bedste inaktive spil, jeg nogensinde har spillet. Forsyninger er meget nemme at få, såvel som buffs. Selvom du er villig til at betale for buffs og levere, er det også billigt. Sååå jeg synes det er et fantastisk spil.
Fantastisk spil, annoncer, du ikke behøver at se, medmindre du vil have bonussen, og du stadig udvikler dig fint uden dem. Det er på tide 👍 Jeg vil helt sikkert kigge efter flere af dine spil!
Et af de bedste slibespil, der nogensinde har eksisteret, blev simpelthen afhængig fra de første 3 minutter, og jeg er også en dinosaurfan, så dette spil er en kæmpe fornøjelse for mig. Godt stykke arbejde for udviklerne, fortsætter, og dette spil vil være noget stort! Jeg anbefaler det
Unik oplevelse. Gem bundter har brug for rebalance men sjovt spil
Spillet fører mig altid til app store for at opdatere spillet, selvom jeg har opdateret spillet. Det sker igen og igen. Ret venligst dette!
Sjovt at spille
Det er fint for det meste, men det virker som et af de spil uden point for at se, hvem der kan være på toppen af ranglisten. Det er klart, at det kan betale sig at gå videre, og i dette særlige spil er suckers koreanerne. Så... Intet nyt 😏.
Dette spil sutter kan ikke engang spille jeg kommer ind, men det afslutter jeg prøvede mange gange stadig afslutter pc-spillet skulle forsvinde fra mobilen
Primitive Brothers : Endless Evolution Simulacije ztvm
Godt indtil videre, bliver ved med at bede mig om at bedømme spillet, efter jeg har skrevet dette for 2. gang. Annoncer, der kan springes over, er godt
Jeg kan godt lide det, du kan genstarte igen og igen, og du vil få et andet resultat
Sjovt, men masser af tilføjelser. Skøre opgraderinger
Hyggeligt spil, bare at sidde at stene.
Fremragende spil at slå tiden ihjel med. Elsker forskellige fremskridt gennem spillet.
på kun 1 dag min lv. i 41 er det så fedt og nemt at
Det er ligesom det bedste spil nogensinde, men det tager så lang tid at komme ind i spillet, kan du fikse det cafe-spil
Ny idé.. godt spil.. men TVUNGTE ANNONCER.. nej.. ikke for mig..
Primitive Brothers : Endless Evolution Симулационни wboq
Det er en sjov og unik inaktiv klikker, selvom appen går ned meget i et inaktivt spil - spil et stykke tid, det går ned, prøv at se en annonce, det går ned, mens spillet indlæses, går det ned, hvis jeg nævner, at det tager evigheder for spillet at starte op ... Det ville være meget rart, hvis jeg kunne spille dette spil
Åh min gud dette spil er så fantastisk! Kunststilen er utrolig, den er sjov og utrolig sjov. Spillet bliver bare bedre og bedre, jo længere du kommer. Der er nogle virkelig unikke gameplay-funktioner i dette spil, såsom hospitalssystemet. Til studiet, der lavede dette spil, er du mine nye yndlingsmobilspiludviklere. Fortsæt venligst det store arbejde, du har gjort et fantastisk stykke arbejde med dette spil. Du har virkelig skabt sådan en fantastisk oplevelse, ignorer hadet. Bliv ved!!!
irmãos primitivos: caçador T-REX Simulação hox
Udviklere, tak. Alle har skole, job og familie, ikke alle har fri tid til at trykke på skærmen. vi har brug for automatisk klikker. Tillad os nu at bruge eller kun 1 ⭐
Faktisk fortjener den en 5 stjerne på grund af dens kreativitet i spillet. Det er meget fantastisk, især introen jeg elsker det haha. Det eneste problem, der ødelægger min spiloplevelse, er, at det tager for lang tid at åbne spillet, når man skifter inde i spillet, tager det for lang tid, det vil modtage 5 stjerne fra mig, hvis det er rettet.