Post by flagomulnewtext on Feb 17, 2022 21:37:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Crush Saga ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Crush Saga IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Candy Crush Saga 2022 version ▞▞▞
Niveau 4811 niet te doen !!!!!! Paar slagen, lukt echt niet.
Ik heb sinds een tijd personen die ik niet als vrienden heb en toch in mijn score staan. Erg vervelend en ik vraag me af van meer mensen die hebben.
Het zou leuk zijn om sommige niveaus te vereenvoudigen
Steeds zwart beeld
Ze willen nu pas je geld. Tegenwoordig kun je niet eens één level per week afmaken omdat ze het moeilijker maken, dus je kunt alleen winnen als je betaalt voor boosters!
Opa spel woeleh
キャンディークラッシュ ミニゲーム sgd
Niveau 3184 niet te maken. Die kikkers van wat het dat om mag zijn kun je geen 3 vangen.
Was vroeger een goed spel, maar nu kun je geen advertenties meer bekijken voor extra zetten en boosters, geforceerd sluiten wanneer je op het punt staat een level te voltooien, arg😠. Los de problemen vriendelijk op, want ik ben dol op het spel.
Candy Crush Saga Boshqalar myxv
Spannend, maar in de toekomst of een dezer dagen moet je geldequivalent belonen, niet alleen cadeau 🎁 beloningen. Bedankt.
Gebruikt naar mijn mening nogal roofzuchtige microtransacties. Stelt bewegingen voor die ervoor zorgen dat je een niveau niet haalt, zodat ze je extra levens kunnen verkopen om het wachten over te slaan. Het is mijn suggestie om het spel te vermijden. Zeker als je verslavingsproblemen hebt.
Doet teveel zelf
Ik vond het geweldig om het te spelen, maar van de laatste 2-3 updates ontvang ik mijn fantastische vijf beloning niet, het verdwijnt vanzelf en wordt niet toegevoegd aan mijn beloningen.
Super mooi spel
Candy Crush Saga Fritidsspill rtj
Candy Crush Saga MOD APK [1.210.2.1] Ontgrendeld niveau
Leuke bezigheid echt en tijd pret
Fijn
Graag de storage maken, het is nu niet leuk om zo te spelen zonder bonussen
makkelijk
Ik zou dit spel 5 sterren willen geven. Maar als ik boosters heb gewonnen, verdwijnen ze. Of je maakt het onmogelijk om een level te halen. Kom op.
Kei leuk spel👍
Speelt lekker weg en de weekchallenges zijn leuk
Steeds bericht geen internet verbinding ik verbonden ben ,dus alle spellen van King maar
Candy Crush Saga Casual lzza
Ik ben dol op het spel, maar nu kan ik het niet meer met mijn vrienden spelen. Ik ben ingelogd/gesynchroniseerd met Facebook, maar er zijn van die willekeurige mensen bij mijn vrienden en ze sturen geen levens. Ik wil MIJN vrienden terug.
Deze app staat vol met SCAM-advertenties en niemand zal mijn klacht beantwoorden. Zie je? Geen antwoord..... Nog steeds vol met advertenties die oplichting zijn. Dit is een schande. Al deze advertenties voor SCAM-websites, maar je kunt voor altijd klagen en het kan me gewoon niks schelen. Ik heb ook een hekel aan het aanhoudende vragen om dingen te kopen. Ik koop NOOIT levens of iets anders in games en ik koop zeker niet van de SCAM ADS die deze app/game doordringen
Zeer ontspannend en helpt de tijd te doden. Helpt ook mijn zenuwen. Ik hou soms van een aantal uitdagingen en de gastfeesten. Al met al geniet ik van de uitdaging
Candy Crush Soda Saga uit voor Android, iOS en Facebook
Heel erg stom rotspel
Candy Crush Saga.
Bij bonbondoos geeft hij aan geen contact met de server, verder alles wel contact. En heel veel vreemde spelers
Als u het top app store voor iPhone vind je altijd een van de eerste posities van gratis apps Candy Crush Saga-spel, een eenvoudig spel waarin je snoepjes
Altijd iets nieuws voor je Android! Reviews, Games, Apps, Hulp, Cheats, en meer. Candy Crush Saga : Cheats en Tips.
Локикрафт Arkade orp
Zynga kondigt Candy Crush-achtige Harry Potter-game aan
Best een leuk spel, vooral als je gewoon achterover wilt leunen en ontspannen... soms begin ik gewoon opnieuw vanaf het begin om wat meer plezier toe te voegen!!